Monday, June 13, 2011

sejujurnya aku..

malam nie second post yang aku taip coz tangan aku nie gatal sangat-sangat sebab da lama tak menaip..entri nie sebenarnya sambungan dari di manakah nilai cintamu..mungkinkah dia itu jodoh aku.. tapi mengapa hati aku ini tidak boleh menerima apatahlagi merindui dirinya??? sedangkan hati aku tidak dimiliki sesiapa.. kenapa dirinya tidak bertandang di hati aku?? mesej terakhir yang berkait tentang hati "a.yie akan tunggu suha sampai hati suha untuk a.yie". mahu sahaja aku berterus terang dan jujur dengannya bahawa pergilah cari insan lain..aku bukan ditakdirkan untukmu Ahmad Khusairi.. sudah ku cuba untuk menyayangi kamu seperti waktu perkenalan dahulu.. aku minta maaf.. aku tidak bisa.. apakah mungkin masa akan menentukan kerna diam itu lebih baik..=)

No comments:

Post a Comment