Monday, June 13, 2011

aku, moto & bendang

BHN 189
helo..helo..helo..assalamualaikum...
bersama saya W.R Nor Nasuha bersama tajuk aku, moto, dan bendang.
actually moto nie bukan aku yang punya pun..ia dimiliki oleh Muhammad Azwan iaitu adik abang ipar aku..Azwan atau nama glemernyerr mamat sekarang nie kerja kat Rawang..atas ihsan budi baiknya dia memberikan aku meggunakan moto kesayangannya..timakaseh banyak-banyak mamat..huhuhu
OOpppss!!!lupa lak tajuk post malam nie...pasal moto and bendang..apa kaitannya ekkk??
sila baca seterusnya;


1) kalau nak p bendang syoklah kalau naik moto..menikmati angin yang sepoi-sepoi bahasa..chewwahh!!kalau jalan-jalan kat bendang nek kete x beshhh rr..tak caya??try lah korunk wat..
sweet tak gambar nie????
2) kalau bergambar kat bendang lawa beb...tangkap gambar moto dan bendang..gambar hijau kuning sawah padi..pergghhhh..ini akan mebuat aku rindu bila da balik klate nanti..
.3) aku meluahkan perasaan aku kat moto di bendang...at least ada gak yang mendengar bebelan mak nenek aku nie...hahhahahaha
P lagi kot....lambatnyerr nak tunggu 2 tahun..
gambar tangkap sendiri..bajet betoii..
4)lastly, aku memang suka tengok bendang, berangan, fikir masalah dan luah perasaan...
hahahhahahhahahhahahahahha!!!! jangan marah lahh derrrr..aku tak taw nak citer aperr sebenarnya...saja dah lama tak tulis entri kat blo nie...tangan dah gatal-gatal nak menaip..hohohohooh..see yeahhhh!!!

No comments:

Post a Comment