Monday, September 26, 2011

Kehilangan

videoKu coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku
Ku merasa tlah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada
*
Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku
Reff:
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Takkan ku sia-siakan kamu lagi
Back to *, Reff:
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Takkan ku sia-siakan kamu lagi.. (2x)

Thursday, September 8, 2011

menanti cinta...

hello...hello...
apa khabar orang kampung???? sedar tak sedar hari nie da masuk 9 Syawal...da ganti puasa??da habis puasa 6??alhamdulillah...masih lum terlewat kot nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua yg telah berpuasa di bulan Ramadhan....
oh yaaa!!! kembali pada tajuk di atas, "menanti cinta" alhamdulillah,aku kini lebih tenang, hati yang luka sembuh kembali... menjalani hidup dengan tabah dan berhati-hati agar tidak lagi disakiti.. once you've fallen in lurve,it is hard to forget it..
sesungguhnya cinta sejati itu sukar dicari..aku akan menanti dan menanti "Mr Right" yang telah Allah  ciptakan untuk aku di Luth Mahfuz lagi...aku cuma berdoa supaya pertemuan kami berdua adalah pada jalannya dan pada masa yang lebih awal..
aku bukanlah nk menjaja cerita tentang diri aku..kalau korang nk baca,baca jer lah..cuma blog nie sekadar untuk aku melepaskan segala terbuku di hati..
Odiozzzzzzzzz!!!!!!
see you yahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sunday, September 4, 2011

hati ini

Ya Allah Ya Tuhan....hanya Kau sahaja yang mengerti perasaan aku di kala ini...
melihat dirinya membuatkan hati aku luka.. apatah lagi melihat dia tersenyum di hari perkahwinannya..
aku pasrah, aku redha, aku terima... tapi lumrah seorang wanita,hati ini terguris..hanya Kau Maha Mengetahui.
aku cuba sabar... mendidik hatiku supaya tabah menghadapi dugaanMu.. aku tahu,setiap yang berlaku itu pasti ada hikmahnya.. aku tahu aku akan dapat lelaki yang lebih baik dari dirinya...mungkin aku memerlukan masa untuk melupakan apa yang sudah berlaku antara kami.. melupakan janji-janji yang hanya di bibir.
teguhkanlah hatiku Ya Allah supaya sentiasa berada di jalanMu..InsyaAllah..=]

Monday, July 25, 2011

AAK(ada aku kesahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh)

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...geramnya,lelaki sumer samerrr...Ahmad Khusairi nk kawen....gosip atau betul??? benci......janji nk tunggu....tapi aku gak yg x layan dia sbb aku xder hati kat diaaa.. skang,bila nak kawen,terhegeh-hegeh lak... kenapa aku harus rasa begitu????????????? mungkin sebab dia pernah cakap akan tunggu aku sampai hati aku betul3 untuk dia...terimalah kenyataan nasuha bahawa kamu itu  bukan jodoh dia...
ok!!!!!! aku terima dengan redha...tp kalau aku jumpa dia,siaplah...aku ketuk gakkk dia nanti..senang jer buat janji ngan orang...pergi mati lahhh....

Monday, June 13, 2011

sejujurnya aku..

aku, moto & bendang

BHN 189
helo..helo..helo..assalamualaikum...
bersama saya W.R Nor Nasuha bersama tajuk aku, moto, dan bendang.
actually moto nie bukan aku yang punya pun..ia dimiliki oleh Muhammad Azwan iaitu adik abang ipar aku..Azwan atau nama glemernyerr mamat sekarang nie kerja kat Rawang..atas ihsan budi baiknya dia memberikan aku meggunakan moto kesayangannya..timakaseh banyak-banyak mamat..huhuhu
OOpppss!!!lupa lak tajuk post malam nie...pasal moto and bendang..apa kaitannya ekkk??
sila baca seterusnya;


1) kalau nak p bendang syoklah kalau naik moto..menikmati angin yang sepoi-sepoi bahasa..chewwahh!!kalau jalan-jalan kat bendang nek kete x beshhh rr..tak caya??try lah korunk wat..
sweet tak gambar nie????
2) kalau bergambar kat bendang lawa beb...tangkap gambar moto dan bendang..gambar hijau kuning sawah padi..pergghhhh..ini akan mebuat aku rindu bila da balik klate nanti..
.3) aku meluahkan perasaan aku kat moto di bendang...at least ada gak yang mendengar bebelan mak nenek aku nie...hahhahahaha
P lagi kot....lambatnyerr nak tunggu 2 tahun..
gambar tangkap sendiri..bajet betoii..
4)lastly, aku memang suka tengok bendang, berangan, fikir masalah dan luah perasaan...
hahahhahahhahahhahahahahha!!!! jangan marah lahh derrrr..aku tak taw nak citer aperr sebenarnya...saja dah lama tak tulis entri kat blo nie...tangan dah gatal-gatal nak menaip..hohohohooh..see yeahhhh!!!

Thursday, June 9, 2011

moto oh moto

alkisah pada suatu hari..ak baru balik kjer..memang syok rrr..sebab nk merempit..hahahhaha
punyalah aku merempit tub..tub..moto semput..ishhhh..kacau jer la...ak berhenti tgk aperr masalah..adooihhhh!!!!aku lupaaa...pagi td lupa nk isi minyak moto..patutlah semput...bila start balik dah tak boleh..hahahhahahaha~~~memang pucat jugak muka aku jawabnyerr....aku mati akal memikirkan bagaimana jalan nak dapat minyak moto..aku terus meng sms dila supaya aku boleh call budin. budin dan dila merupakan adik abang ipar aku..aku berharap sangat supaya budin belum balik rumah lagi..alhamdulillah..dia masih bekerja. sementara menunggu budin sampai,aku merapatkan moto ke tepi rumah..seorang makcik melintas jalan bertanya masalah aku dan tanpa aku balas dia mengagak aku kehabisan minyak moto...lantas dipelawa aku masuk di dalam rumahnya..aku begitu segan dan teragak-agak untuk menerima pelawaan kerna susah pula budin mengesan aku kat mana..nak plak aku nie tak fasih sangat jalan kat jitra...aku membiarkan moto di luar sahaja..belum sempat aku masuk ke halaman rumahnya,seorang pakcik membawa minyak moto..alhamdulillah Ya Allah...syulur sangat..dia terus menuang minyak sampai habis walaupun aku menegah beliau berbuat demikian..maklumlah..minyaknya bukan lah banyak sangat..paling mengharukan apabila dia menyatakan dia baru sahaja membeli minyak moto berkenaan..sesudah dia mengisi,aku mengucapkan berbanyak terima kasih pada mereka..hanya Allah sahaja yang dapat  membalas budi pakcik dan makcik itu..setelah menelefon budin bahawa aku sudah selamat dan settle masalah minyak,aku pulang ke rumah..teragak-agak nk memberi duit minyak tu tapi tak berkesempatan..insyaAllah pakcik, makcik..suha akan sampai dirumah bagi mengucapkan terima kasih yang tak terhingga..sesungguhnya Allah itu sentiasa di sisi hambanya yang meminta pertolongan dariNya..itu bukan suatu kebetulan bila pakcik tersebut baru membeli minyak..tapi itu adalah suatu ketentuanNya..Alhamdulillah..=)