Sunday, April 17, 2011

derma OOOooo derma

hari ini 18 April 2011 menjadi sejarah buat aku. pertama kali aku menderma darah. memang excited. lastly kepekatan darah aku mencapai 13.0..happy giler bila dapat tahu aku boleh derma.. even aku 'peod' but aku still berdegil dan tipu cket-cket supaya aku leh derma..No. siri darah 42098434 sebanyak 450 liter..excited campai akak nurse terpaksa mencari alternatif untuk darahku mengalir. excited main ngan stick roll tu sampai akak nurse tegur supaya jgn laju sangat main ngan roll tu..hahhahha
bila da abes,x sabar lak aku nk balik..alhamdulillah td ok jer..xder rasa pening atau lemah..balik drive moto ag..da sampai bilik  nie baru rasa pening..ngantuk..hahahhaha
yeahhhh da dapat sijil derma...hoorreeyy!!!! aku harap next time aku dapat derma lagi...=)
adioosss!!!!!

No comments:

Post a Comment