Monday, April 18, 2011

aku, kamu dan dia

second things yang dapat buat aku happy giler ari nie ialah p jog ngan kamu..mulanya aku tidak mahu berchatting dengan kamu kerna geram kamu selalu macam tidak ada perasaan jer nk chat..lalu aku memberanikan diri untuk memulakan chat. aku mengajakmu jog dan kamu mengiakan sahaja. memang tidak tergambar gembiranya perasaan aku..menunggu untuk bertemu mu. tidak sabar..aku sendiri tidak menyangka yang kamu dan aku memakai baju yang sama..ada kimia kot..hahhaa..
bila nk jog kamu ada di sebelah aku even xla rapat..mungkin aku berasa sangat selamat..habis juga larian 2.4 even pinggangku rasa macam nk patah. aku mendapat semangat dari senyum mu..terima kasih kamu..sesudah jog,dia datang mengejutkan aku dan kamu..katanya kamu meninggalkan dia. aku cuma mengiakan sahaja bila kamu sudah menuggu dia. ahhh...kacau jer la dia ni..hahahha
aku menunggu kamu dan dia jog kat trek. aku sebenarnya tidak faham apa perasaan dia terhadap aku.td siang sewaktu aku menanyakan dia tentang siapa yang dia suka sebelum ini..dia menceritakan bahawa dia suka giler kt budak sabah. mungkin aku sendiri tidak kenal,namun ditinggalkan. aku bertanya,siapa lagi yang dia suka..jawapannya ditanyakan aku balik.adakah aku main-main??aku sendiri tidak faham kenapa dia bertanya begitu..tidak sempat aku meminta maaf kepada dia andai aku ini pernah menjadi insan yang pernah dia suka.aku juga mahu dia tahu bahawa aku tidak suka sikap dia berlagak tergila-gilakan aku. aku muak dan tidak suka. sewaktu aku,kamu dan dia pulang td,kami terserempak dengan gurl yg selalu dikaitkan dgn kamu. aku sendiri tidak pasti apa kamu dan gurl itu masih berkawan??mengapa kamu enggan meneman dia ke muamalat??aku agak ego di situ. cuma menyapa gurl itu tetapi tidak menawarkan untuk menemani..aku juga keras mengajakmu pulang apabila dia beria-ria menyuruhmu temani gurl itu. aku minta maaf..walaupun aku,kamu, dia dan gurl itu satu skuad,aku tetap dengan egoku..kejamkah aku??zalimkah membiarkan gurl itu seorang ke muamalat. setibanya di perwaja,aku menyuarakan keinginanku untuk makan pelam. dia beria-ria setuju untuk mengait buah pelam hanya untuk aku. aku berdalih tidak mahu sedankan hati aku ingin kamu yg mengait, memanjat atau apapun cara supaya aku bisa dapat buah pauh yg kuidamkan. kamu tidak bersuara. tapi mengikut aku dan dia mengait. aku gembira, senang hati..aku suka..tapi apakah kamu merasa tersisih kerana kita adalah kawan .kamu menjaga hati dia. apakah itu yang berlaku??kamu naik ke bilik tanpa cuba mengait pelam untuk aku.. dan  aku, sangat pentingkan diri.entah kenapa aku dapat rasakan kamu menyayangi aku dari sinar matamu..tetapi, kamu terpaksa simpan perasaan kamu demi persahabatan kamu dan dia..aku tewas..aku tewas apabila aku fikir aku dapat bersama kamu walhal masih ada dinding pemisah antara aku dan kamu..

No comments:

Post a Comment