Saturday, April 16, 2011

aku, mereka dan KEDA

hi..hi..
me & them
to my dearest page...hepi giler dapat p field trip kt KEDA Sik, Kedah..macam-macam kami lawat mostly yang berkait dgn subjek..mula-mula p ladang aggur. pastu p Ladang Kopi & Herba.pastu p Nani's Food..Lastly p Jab. Perhutanan...excited betul ak nk masuk dalam hutan nk tgk jenis kayu-kayu yg kualiti & benilai..such as meranti,cengal..dan banyak pula jenis nya..trip ini mengajar aku tentang pekerjaan aku di masa hadapan..not as economic developer sahaja.yg penting trip ni dapat mempelbagaikan dan menambahkan kawan..hehehhe
with Prof J.J
memang enjoy giler even hujan time explanation tentang kayu-kayan makin excited bila kami kena masuk hutan dan ada yang digigit pacat.. ada yang menjerit kegelian atau sebab takut.. dan aku,pacat xsuka darah aku kot sbb banyak kolestrol...  ~~hahhaha~~ kami terpaksa membatalkan perjalanan ke dalam hutan apabila hujan agak lebat. maybe next time aku akan ke sana lagi mungkin utk jungle tracking..mungkin time tu aku da kerja kot..hahhaha

No comments:

Post a Comment