Friday, February 11, 2011

adakah lagi peluang??

di saat ini aku begitu hiba teringatkan insan yang bernama wan mohd fakrurazi b.mahmud..
dia ialah insan yang selalu sentiasa sokong aku.. aku tahu dia merupakan abang yg sangat caring..namun,setelah dia sudah mempunyai insan istimewa di hati aku seolah-olah dilupakan.. aku membawa haluan dan biarkan dia dengan kehidupan barunya.. membawa rajukku..lama berdiam diri,akhirnya aku meluahkan perasaan terpendam yg aku tidak mahu ada hubungan dengannya walaupun sebagai kawan..mesti kamu pelik kan?? dia merupakan abang angkatku bukan abang kandung..namun, dia menganggap aku dan aku mengaggapnya seperti saudara kandung yg masih ada had dan batas pergaulannya. sejak itu,hubungan kami tidak seperti dahulu. ada juga aku menghubunginya namun jarang dan terbatas.. baru-baru ini dia kehilangan ibu kandungnya.. entah kenapa hati ini begitu sebak dan aku teringin sekali mahu berjumpanya.. sms aku tidak di balas.. apakah aku sudah tiada di hatinya lagi walau sekadar teman?? aku terbaca pesannya supaya "hargailah nialai sesuatu sebelum suha kehilangannya". begitu perit aku membaca ayat tersebut. benar katanya aku begitu teringin seperti dahulu tapi mungkin ia sudah terlambat.. aku teringin sekali bertemu nya walaupun jarak tempatku belajar dan tempatnya cuma setengah jam sahaja..apakah dia tidak mahu menemuiku??
apakah ada lagi peluang untukku kembali seperti dahulu???
"HARGAILAH SESUATU SEBELUM SUHA KEHILANGANNYA"

No comments:

Post a Comment