Thursday, December 30, 2010

bulan 12 di Allaga

annual camp yg penuh makna bagiku..bermula di fasa medan terus ke fasa kem hingga majlis makan malam..
ku cuba melupakan..namun,ia menghantui fikiran..gelaran 'suha guling' memang sesuai untukku agaknya..hahaha
kjer ku asyik kena side roll jer...mgkin tragedi itu yg menyebabkan kamera ku yg rosak tidak lagi dapat digunakan....terlau banyak kenangan pahit yg ingin aku lupakan.. yg pasti ia akan terus dalam ingatan orang lain untuk tahun depan..itu yg pasti..kenangan dgn flait Fairoz mmg menyakitkan hati namun,aku pasti itu pengalaman yg paling berharga buat aku... mungkin dia cuba menguji mental ku...aku cuba menahannya akhirnya air mata ini berderai jua..apakah aku ini seorang yg cepat gabra..padahal aku sentiasa berpura tenang..
penghujung annual camp pula aku dikhabarkan berita kematian abah...separuh gila dibuatnyer bila tiba di rumah abah masih ada..aku diam tidak terkata..gara-gara kakak ku menaip msj terlampau..aku nk menangis,tergelak...malu aku dgn nik zulkri..dgn abe zikri dan amira...lauk yg sepatutnya kambing panggang hanya disajikan daging goreng oleh kakakku...nasuha oh nasuha...aku mengambil keputusan pulang semula ke uum walaupun nik melarangku kerana membuang waktu..dia menyuruhku blk sem depan sahaja... aku  tetap berdegil pulang uum tanpa pengetahuan mereka..setibanya di uum ramai yg memerli ku..aku menahan malu
yg teramat..mcmmn boleh misunderstanding nie...aku terima dgn hati yg terbuka walaupun malu dgn reaksi mereka..semoga tahun hadapan membawa seribu erti buat aku dan teman-teman... Amin...:)

No comments:

Post a Comment