Saturday, December 11, 2010

11 things u should know about me..

1) saya sgt sayangkan keluarga saya
2) saya selalu impikan suatu hari nnati apabila saya sudah bekerja,,sya akan dekat dengan keluarga
3) bila saya lapar sangat3 hati saya sangat sensitif, merajuk dan cepat marah
4) bila saya makan, saya tidak suka orang meng 'stop'kan selera saya...bila da jadi camtu,saya akan berhenti makan dan cari environment yg baru..
5) saya tidak suka pada suami orang...iiiiyyyyyeeerrkkkk...
6) saya akan memberontak bila ada orang selalu provok saya
7) saya suka kawan dgn orang yang matang
8) saya selalu impikan bercinta selepas kahwin..so,jgn terkejut saya tidak punya pacar sehingga dia itulah bakal suami saya.
9) saya akan terima suami saya seadanya dan saya berharap dia dapat terima saya dan keluarga saya..
10)saya cuma ada beberapa orang teman yang paling rapat even saya suker kawan dengan sumer orang...
11)saya seorang penyimpan rahsia yang besar tentang diri saya... sebab,saya tidak suker luahkan masalah pada orang lain...

No comments:

Post a Comment