Friday, December 3, 2010

kawen...0000oooo kawen..

kelakarnya tajuk aku nie..tapi yang sebenarnya aku teringin sangat3 nk kawen..tapi ngan saper ek...
bestnyer...aku selalu mengimpikan yang aku akan berkahwin di alam pengajianku..
indah...sangat indah..aku ingin jadi kekasih halal..mungkin dengan cara ini akan membahagiakan rumah tangga..
mana tidaknya..mestilah rindu tidak menatap wajah suami bila berkahwin..rindu ini akan menambah pahala dan kasih antara kami..murninya sebuah ikatan perkahwinan..bila call,tanya buat apa??dah makan??da mandi??rindu sayang..rindu abang..tu pun dah dapat pahala..bahagianya..dan sekiranya si suami masih juga belajar ibu bapa lah yang harus menanggung anaknya masing-masing sehingga suami habis belajar..tadi,aku terserempak dengan seniorku..berkahwin dan sekarang sudah hamil..bahagianya..membawa si anak dalam perjuangan bersama..mesti banyak dugaannya..tapi dugaan inilah yang akan membuahkan kasih sayang pada keluargaku kelak..
bahagianya....

No comments:

Post a Comment