Friday, December 3, 2010

show me the way..

lagu Maher Zain berkumandang di berkumandang di telinga ku..InshaAllah..mungkin lagu inilah yang dapat menenangkan aku di saat hatiku sedih...kebelakangan ini aku begitu ingin menangis...namun, kutahan..Ya Allah,hanya Kau sahaja yang mengerti perasaan aku ini...aku tidak mahu,tidak ingin dan mahu melarikan diri...tatkala itu, aku tersedar yang Engkau sentiasa ada untuk aku menyuruhku menghadapinya dengan hati yang kuat...aku mampu..kerana aku tahu Engkau tidak akan memberikan aku ujian sebegini berat kalau aku tidak mampu menanggungnya..kerna, Engkau yang mencipta jasadku..Ya Allah...Engkau tahu di mana kekurangan dan kelemahanku..lantas, Engkau memberikan aku kelebihan supaya aku bisa bertahan atas kelamahanku..aku yakin padaMu...Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment