Monday, November 22, 2010

sentuhan hati...

apa yang aku mahu ceritakan topik nie ek...dua lelaki selain dari family ku yang berjaya membuat aku mmenitis air mata...mungkin dorongan mereka yang membuat aku tersentuh...
insan yang pertama ialah tengku dhiyauddin..dia support aku supaya melupakan cinta yg tidak berbalas...ternyata dirinya benar...teresak-esak aku membaca nasihatnya..aku menerima nasihatnya walaupun hatiku meronta-ronta supaya tidak melupakannya...beberapa bulan selepas itu dia berpaling kasih pada yang lain...mungkin tiada jodoh..dan dia bukan takdirku...aku cuma mampu doakan dia bahagia sehingga ke akhirnya....
 insan kedua ialah fairuz..mungkin dia pernah menjadi orang yang kusayang..mungkin sebab itulah kata-kata nya menjadi pendorong dan membuat hatiku menangis...sewaktu aku hilang semangat untuk meneruskan larian dia menyuruhku memberikan bag pack pada junior lelaki...aku yang begitu keras hati tetapp berdegil untuk membawa bag pack sampai ke puncak TNC...masih terngiang-ngiang suaranya menyuruhku memberikan bag pack pada budak junior..ada sedikit tegas pada nadanya mungkin kasihan melihatku yang tidak larat...namun pada akhirnya terpaksa berputus asa menyuruhku melakukan demikian.....oppa,aku sayang kamu..kamu itu abangku ya!!!thanks bagi semangat...
~~huhuhu~~

No comments:

Post a Comment