Monday, February 14, 2011

Salam Maulidur Rasul...

indahnya akhlakmu Ya Rasulullah...
asslamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.. salam maulidurrasul buat semua...alhamdulillah aku masih bernafas di saat ini..masih merasai suasana ini... tapi aku tertanya-tanya pada diri di manakah perasaan cinta dan kasih pada Rasulullah S.A.W.. teringin benar aku menemuinya..melihat wajahnya..seraut wajah yang penuh dengan cahaya... memandang wajahnya tanpa jemu...rindu benar aku pada wajahnya itu..Ya Allah..temukan aku pada penghuni syurga yang setia..jadikanlah aku sebahagian dalam kehidupannya di syurga nanti..memadailah kalau dapat melihat wajahnya sekelip mata sahaja.. wajah yang penuh pengorbanan..wajah yang penuh kasih dan sayang.. temukanlah aku dengan kekasihMu itu..temukanlah Ya Allah...

No comments:

Post a Comment