Monday, October 18, 2010

tentang dia

ingin aku ceritakan tentang seorang lelaki yang hadir dalam hidupku..
dia ingin ku kenali sebagai nik sahaja..kali pertama bertemu dengannya membuatkan aku semakin berani untuk menempuh alam universiti ini..semangatnya sebagai fasi menyerap ke dalam tubuhku..aku sangat admire dia..sehinggalah dia menjadi seniorku untuk ko-k..
semakin lama aku mengenalinya,semakin ditunjukkan wajah sebenar dirinya..memang sakit menjadi juniornya..memang aku akui walaupun luaran nampak kejam namun hatinya baik..dia suka memberi ilmu pada orang..sehinggalah aku menjadi senior dia masih ada utk membimbing kami..aku tetap juniornya sampai ke mati..huhuhuhu~~
walau cara nya salah namun hatinya baik dan ikhlas..aku yakin suatu hari nanti aku pasti berterima kasih dengannya..:)

No comments:

Post a Comment